حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است رئیسی در هیئت‌دولت بر فراهم‌کردن زمینه حضور هر‌چه‌گسترده‌‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس تأکید کرد وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
سرخط خبرها

سپاه ۱۰۰ واحد مسکونی به مردم هرمز اهدا کرد| سردار پاکپور: بهبود معیشت مردم بخشی از ماموریت ذاتی ماست

  • کد خبر: ۱۵۵۱۶۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
سپاه ۱۰۰ واحد مسکونی به مردم هرمز اهدا کرد| سردار پاکپور: بهبود معیشت مردم بخشی از ماموریت ذاتی ماست
فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم واگذاری ۱۰۰ واحد مسکونی اهدایی سپاه به مردم در جزیره هرمز گفت: خدمت به مردم و کمک به سازندگی و پیشرفت کشور را بالاترین مدال و افتخار و اعتبار برای خود می‌دانیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در آئین اهدای یکصد واحد مسکونی مشارکتی‌ساز این نیرو در جزیره هرمز اظهار داشت: دشمن از راهبرد جنایت و کینه و تحریم علیه ملت ایران ثمری جز رسوایی و شکست نخواهد گرفت. بی‌تردید عظمت و بزرگی و کرامت ملت ایران، دشمن را به تمکین و تسلیم وادار خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: افتخار و اعتبار ما خدمت به چنین ملت بزرگ و عزتمندی است و در راه عزت و استقلال و امنیت و پیشرفت این ملت تا پای جان ایستاده‌ایم. راهبرد اصولی ما در اجرا و به ثمر نشاندن هزاران پروژه عمرانی و سازندگی و خدماتی و مردم‌یاری در سراسر کشور مبتنی بر شأن خدمتگزاری و اعتقاد راسخ به چند وجهی بودن امنیت است.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: امروز مشارکت در ساخت شهرک مسکونی ۱۰۰ واحدی هرمز، آبرسانی به صد‌ها شهر و روستا درسراسر کشور، ساخت صد‌ها کیلومتر جاده و پل و تلاش برای مشارکت در ساماندهی و بهبود معیشت مردم، بخشی از ماموریت ذاتی و مستمر ماست. ما در کنار توجه دقیق و عمیق به ماموریت‌های دفاعی و نظامی و تمرکز ویژه بر مقابله با تهدیدات امنیتی، از مشارکت در سایر وجوه و اضلاع امنیت غافل نبوده و نخواهیم بود.

سردار پاکپور با بیان اینکه خدمت به مردم و کمک به سازندگی و پیشرفت کشور را بالاترین مدال و افتخار و اعتبار برای خود می‌دانیم، تاکید کرد: دشمن از رشد و پیشرفت و اقتدار و توانمندی این مردم عصبانی و ناراحت می‌شود و ما دقیقاً از مجاهدت و تلاش در جبهه خدمت به مردم و کمک به پیشرفت آنان عقب نخواهیم نشست و خشم و عصبانیت دشمن را از این رویکرد کاملاً درک می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، با پایان عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکن ویلایی توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی و برخی از ارگان‌ها و نهاد‌های مردمی در جزیره هرمز، طی مراسمی این واحد‌ها به سرپرستان خانواده‌های نیازمند مسکن اهدا شد.

این پروژه و نیز دو زمین فوتبال چمن مصنوعی و ساماندهی مسیل عبوری از شهرک ولایت با پیگیری، همت و تلاش قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، سازمان برنامه و بودجه، اداره کل کمیته امداد استان، اداره کل بهزیستی استان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی کل سپاه در قالب شهرک ولایت در جزیره هرمز ساخته شده است.

هر یک از واحد‌های مسکونی در عرصه  ۱۲۶ و اعیان ۵۶ متر مربعی  احداث و به سرپرستان خانواده‌های محروم و فاقد مسکن ایثارگر، خانواده شهدا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی ساکن در جزیره هرمز تحویل داده شد.

 دو زمین ورزشی، با پوشش چمن مصنوعی در  ۱۵۰۰ متر مربع تجهیز و آماده سازی شده است.

این عیدانه با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد تومان شامل احداث منازل، زیرسازی، جدول کشی، سنگ فرش و آسفالت  معابر، اجرای شبکه  آب و فاضلاب، شبکه برق و... به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است این پروژه در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در کمک به توسعه جزایر به ویژه جزیره هرمز و به دنبال بازدید سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه آغاز شد و امروز شاهد به ثمر نشستن و بهره‌برداری و تحویل  آن به مردم شریف جزیره هرمز  هستیم.

در کنار این عیدانه مسکونی در استان هرمزگان، بخشی از گزارش عملکرد سه ساله مردم‌یاری و خدمت رسانی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه نیز شامل ۱۱۵۰ پروژه عمرانی منتشر شد.

 در این گزارش به ۴۵۱ هزار و ۴۷۰ خدمت اجتماعی، ۲۸۱ هزار خدمت بهداشتی و درمانی، تهیه و توزیع بیش از ۱۹۰ سری جهیزیه، تهیه و توزیع ۲۳۰ دستگاه کولرگازی، ۱۵۵ یخچال، ۱۹۰ مخزن ذخیره آب ۵۰۰ لیتری، توزیع  ۱۴۳۵ تخته چادر گروهی، تهیه و توزیع ۱۶۵۰۰ بسته معیشتی اشاره شده است.

 لازم به یادآوری است علاوه بر پروژه‌های گوناگون عمرانی و خدماتی که توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور در حال پیگیری و اجراست، عملیات احداث درمانگاه بزرگ جزیره هرمز نیز با اهتمام این قرارگاه توسط قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و تامین اعتبار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->